ناقدة فنية: نداء شرارة لا تستحق لقب the voice.. وشيرين أهانت المتسابقات

ناقدة فنية نداء شرارة لا تستحق لقب

قالت الناقدة المصرية ماجدة خير الله أن الأردنية نداء شرارة، والتي فازت بلقب ذا فويس للموسم الثالث، كئيبة ولا تستحق اللقب.
ماجدة كتبت على حسابها عبر «فيس بوك»: « المطرب مش فقط صوت جميل ،لازم يكون مصدر لبهجه ،وللفرحه وعلى هذا انا مش مع نداء شراره اللى شيرين مقطعه نفسها بتشحت لها اصوات ،جايز البنت صوتها حلو لكن بصراحه كئيبه قوى وبتبتسم بالعافيه ،وعيب ان شيرين تقول ملابسها محترمه لمجرد انها لابسه طويل، كده معناه انها بتشتم الباقى ! حقيقى المثل القائل تكلم حتى اراك ،شيرين جميله لما تغنى لكن بتفقد نص سحرها لما تتكلم».

يُذكر أن شيرين قالت إن نداء محترمة بملابسها وزيها المحتشم، ووجهت رسالة لوالدها بأنه يجب أن يكون فخورا بابنته.

Related Posts

LEAVE A COMMENT